What is POSDCORB پوسڈ کورب کسے کہتے ہیں 7 پرنسپل آف لائبریری میجنمنٹ

What is POSDCORB
Posdcorb کے 7 اقدامات
پوس ڈی سی او آر بی ایک ایسا مخفف ہے جو انتظامیہ اور عوامی انتظامیہ کے شعبے میں وسیع پیمانے پر استعمال ہوتا ہے جو تنظیمی نظریہ کے کلاسیکی نظارے کی عکاسی کرتا ہے۔
واضح طور پر سب سے پہلےلتھر گلِک اور لنڈال اروِک نے اس استلاح کو پہلی بار 1937 کے ایک مقالے میں شائع ہوا استعمال کیا۔ تاہم ، انہوں نے پہلی بار یہ تصور 1935 میں پیش کیا۔
ابتدا میں ، عوامی خدمت کے پیشہ ور افراد کو ترقی دینے کی کوشش میں POSDCORB کا تصور پیش کیا گیا تھا۔ گلک کے اپنے الفاظ میں سات بنیادی ، عناصر حسب ذیل ہیں۔

1. منصوبہ بندی
2. تنظیم کرنا
3. عملہ
Direct. ہدایت کرنا
5. کو آرڈینیٹنگ
6. رپورٹنگ
7. بجٹ
منصوبہ بندی:

منصوبہ بندی سے مراد کام کے وسیع مسودہ کا قیام ہوتا ہے۔ یہ تکمیل کرنا ہے اور ان پر عمل درآمد کے لئے عمل شامل کیا گیا۔
منظم کرنا:
کام کے مختلف ذیلی حصوں یا ذیلی عملوں کی باقاعدہ طور پر تعریف ، مطابقت پذیری ، اور درجہ بندی کرنا شامل ہے۔
عملہ:
عملے میں ملازمت کے ل applic صحیح درخواست دہندگان کا انتخاب اور بھرتی شامل ہے۔ اور کام کا ایک وعدہ مند ماحول برقرار رکھتے ہوئے ان کی تربیت اور واقفیت کی سہولت فراہم کرتا ہے۔
ہدایت:

ہدایت کاری میں مطلوبہ ڈھانچے اور فیصلہ سازی کی ہدایات اور ان کو پورا کرنے کے احکامات تفویض کرنا۔
رابطہ:

بنیادی طور پر ہم آہنگی سے مراد اسکورنگ اور کام کے بہت سارے میکانزم کو باہم جوڑنا ہے۔
رپورٹنگ:

رپورٹنگ میں بہتری اور کام سے متعلقہ کاموں کے بارے میں اکثر اعلی کو اپ ڈیٹ کرنا شامل ہوتا ہے۔ معلومات کی تقسیم معائنہ یا ریکارڈ کے ذریعہ ہوسکتی ہے۔
بجٹ:

بجٹ میں وہ تمام واقعات شامل ہوتے ہیں جو اکاؤنٹنگ ، آڈیٹنگ کنٹرول ، اور مالی منصوبہ بندی کے تحت ہوتے ہیں۔

Leave a Comment

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!